Green politics, philosophy, history, paganism and a lot of self righteous grandstanding.

Sunday 8 June 2014

Ροκ Ενάντια των Συνταγματαρχών

 English version

Αθήνα, στις 21 Απριλίου 1967.
 

Δεξαμενές είναι στους δρόμους. Στρατιώτες φρουρούν κυβερνητικά κτίρια. Ο πρωθυπουργός βρίσκεται υπό κράτηση. Η γενέτειρα της δημοκρατίας είναι υπό το στρατιωτικό καθεστώς.

Σε αυτό το σκηνικό φαίνεται ότι υπάρχει μια παράξενη εμφάνιση. Μόνιμη έξι πόδια πέντε και φορώντας ένα κινέζικο μετάξι καφτάνι, ένα ζευγάρι χρυσά λαμέ παντελόνια καμπάνα και ένα κολιέ από λευκό πλαστικό κρανία πιθήκων,
ο άνθρωπος περπατά παρελθόν από το δύσπιστος θυρωρό του ξενοδοχείου Hilton και τα κεφάλια στο κέντρο της πόλης, οπλισμένοι μόνο με καλά vibes και τη δύναμη της ψυχεδέλειας.

Αυτό ήταν το μέλλον θρυλικό NME δημοσιογράφος Tony Tyler, Νονός του James Bond ηθοποιός Daniel Craig, στη συνέχεια, απολαμβάνοντας ένα residency ένα μήνα το Hilton Athens παίζει Hammond όργανο για μια μπάντα ιταλική ροκ συγκρότημα. Ονομάζεται Patrick Samson Set, γιόρταζαν μια Number One σε όλη την Αδριατική με τη διασκευή του A Whiter Shade of Pale.
 

Ούτε οι στρατιώτες, ούτε οι πολίτες της Αθήνας φαίνεται να έχουν notived αποστολή σόλο Τάιλερ της Ειρήνης και της Αγάπης. Πράγματι, φαίνεται ότι μόνο ένα άτομο παρατηρήσει ακόμη και αυτή η ειδική οπαδός της μόδας, όπως ο ίδιος μπήκε στους ήσυχους δρόμους. Ήταν ένας Βούλγαρος, και γι 'αυτόν αυτό το υπέροχο δείγμα της βρετανικής ανδρισμού, στολισμένο με τέτοια θαυμάσια ενδύματα, ήταν πάρα πολύ πάρα πολύ να αντισταθεί. Παρά το γεγονός ότι ένα εμπόδιο της γλώσσας και του πολιτισμού τους χώριζαν, κατάφερε να κάνει τις προθέσεις του είναι αρκετά απλό. Αλίμονο, amour του δεν ανταπέδωσε και η αποστολή Tyler τελείωσε με το ψηλόλιγνο θύμα της μόδας που φεύγουν πίσω στην ασφάλεια του ξενοδοχείου.

Τόσο μεγάλο μέρος για την Flower Power τότε. Τουλάχιστον Tyler είχε παρατηρήσει ότι υπήρχε ένα πραξικόπημα. Μακριά στο νησί της Κρήτης, όπου οι χίπις ζούσαν στις σπηλιές των Ματάλων, τόσο για τη διασκέδαση των ντόπιων, όλα φαίνονταν να τους περάσουμε. Όταν το περιοδικό Life επισκέφθηκε ένα χρόνο αργότερα Wayne Walvoord τους είπε: «Είμαι ανησυχούν για την Αμερική, ανησυχούν άρρωστοι γι 'αυτό που άκουσα από ένα κορίτσι στο Τόκιο ότι η Αμερική έχει γίνει ένα αστυνομικό κράτος Μπορεί αυτό να είναι αληθινό?.». Wayne ήταν προφανώς αγνοούν το γεγονός ότι ζούσε σε ένα αστυνομικό κράτος. Τρία χρόνια αργότερα, Joni Mitchell κάλεσε, έχασε γραφεία της μυστικής αστυνομίας, θαλάμους βασανιστηρίων και γκουλάγκ νησί, και αντ 'αυτού έγραψε ένα ωραίο τραγούδι για την κατανάλωση του κρασιού κάτω από το φεγγάρι. Φαίνεται ότι εάν η χώρα σας έχει εξαγοραστεί από μια δέσμη των αντιδραστικών συνταγματαρχών, μην περιμένετε ένα χίπης για να σας βοηθήσει.


Sex And Drugs And Rock 'n' Roll

Ή ίσως όχι. Επειδή είναι πιθανό ότι η Ελλάδα μπορεί πραγματικά να είναι το μοναδικό μέρος στον κόσμο όπου Rock 'n' Roll πραγματικά αλλάξει τα πράγματα προς το καλύτερο. Είναι ένα κομμάτι από μια ισχνή απαίτηση, αλλά σας παρακαλώ να κολλήσει μαζί μου.
Δεν έχει πάρει καμία ικανοποίηση

Τέσσερις ημέρες πριν από το πραξικόπημα οι Rolling Stones είχαν παίξει στην Αθήνα μία συναυλία η οποία διήρκεσε μόλις τέσσερα τραγούδια. Κυρίως θυμόμαστε για τη βιαιότητα της αστυνομίας, που έληξε κατά το πέμπτο τραγούδι, ικανοποίηση, όταν Mick Jagger ζήτησε manager δρόμο του για να δώσει έξω κόκκινα γαρίφαλα. Αυτό θεωρήθηκε ως κομμουνιστική διέγερση και έξι αστυνομικοί τον χτυπούσαν στο έδαφος. Χάος στη συνέχεια ξέσπασε, καθώς το συγκρότημα προσπάθησε να βοηθήσει και η παράσταση ήρθε σε ένα πρόωρο τέλος.

Μετά από αυτό τα ζώα και οι Kinks ακυρώθηκαν προγραμματισμένες συναυλίες και οι μεγάλες μπάντες έλειψε η Ελλάδα από τις περιοδείες τους. Αντ 'αυτού οι Έλληνες έπρεπε να συμβιβαστούν με stadium shows απίστευτο κιτς που διατίθενται από το στρατό. Κάτι σαν μια παράξενη διασταύρωση μεταξύ Ben Hur και του Εδιμβούργου Tattoo, που ξεκίνησε με τους άνδρες σε φούστες και τα άρματα καταπολέμηση εικονικές μάχες ενάντια στους κομμουνιστές και τους Πέρσες και τελείωσε με ελικόπτερα πέφτουν πεζοναύτες στο arena.
Δεν ήταν Monterey.

Socrates Drank The Conium
Ωστόσο, αυτή ήταν η εποχή του ραδιοφώνου τρανζίστορ. Σε όλο τον κόσμο οι έφηβοι είχαν γλιστρήσει στο κρεβατοκάμαρές τους για να ακούσετε τη μουσική τους γονείς τους αποδοκίμαζε, και η Ελλάδα δεν ήταν διαφορετική. Οι συνταγματάρχες μπορεί να παίξει μουσική σε πολεμική των επίσημων διαύλων, αλλά υπήρχε και η αμερικανική Ραδιοφωνικός Σταθμός Εξωτερικών, και οι σταθμοί λαθραία που ήρθε και έφυγε, το οποίο έπαιξε πολύ πιο δροσερές κομμάτια.

Η προσπάθεια της χούντας να γυρίσει πίσω το ρολόι της πολιτιστικής μπορούσε να εργαστεί αν και δεν είχε την οικονομία τους ήταν τόσο εξαρτημένη από τον τουρισμό, και την ασφάλειά τους στο στρατό των Ηνωμένων Πολιτειών. Ήταν ένα πράγμα να απαγορεύσει Έλληνες να φορούν μίνι φούστες ή σημάδια ειρήνης, αλλά δεν μπορούσε να σταματήσει τους χίπις που πέρασε όμως στην πορεία τους προς Κατμαντού φέρνοντας μαζί τους το σύνολο σύνεργα των εξήντα υποκουλτούρας. Ενώ μια χούφτα των νέων Έλληνες είχαν ήδη ανακαλύψει καλή μουσική, και το σεξ δεν ήταν εντελώς άγνωστο, τα φάρμακα ήταν σίγουρα κάτι νέο.
USS JFK off Κέρκυρα, Ιούλιος 1969
Ενισχύσεις από καλές δονήσεις, επίσης, προήλθε από, από όλους τους χώρους, το έκτος Στόλος των ΗΠΑ. Μέρος της τεράστιας στρατιωτικής παρουσίας των ΗΠΑ που ενίσχυσε τη νομιμότητα της χούντας, τους ναυτικούς της έκαναν το καθήκον τους για να υπονομεύσει την πολιτιστική εμπάργκο. Matt Barrett, ένας Αμερικανός έφηβος που ζουν στην Αθήνα εκείνη την εποχή, θυμάται το σχολείο του κόμματός του που πωλούνται ποτ στο κατάστρωμα κρεμάστρα του αεροπλανοφόρου John F Kennedy, η οποία είναι υποθέτω τι συμβαίνει όταν αναφέρουμε πολεμικό πλοίο μετά από ένα πρόεδρο ο οποίος έσκασε περισσότερα χάπια Ozzy Osborne από.

Η αστυνομία παρακολουθούσε από τους συλλόγους, έτσι οι περισσότεροι χρήση ναρκωτικών συνέβη αλλού. Οι άνθρωποι θα φτάσει για ένα βράδυ έξω λιθοβολήθηκε εντελώς και να πιείτε ένα ποτό και μόνο για το υπόλοιπο της βραδιάς, η οποία δεν ακούγεται τόσο πολύ διαφορετικό να είσαι έφηβος στο Merseyside. Διαφορετικά, οι άνθρωποι θα χαλαρώσεις απολαμβάνοντας την Ακρόπολη το βράδυ υπό την επήρεια του LSD. Δεν έχω πάει ποτέ, αλλά φαντάζομαι ότι είναι μια βαθύτερη και πιο ουσιαστική εμπειρία από την προβολή Southport προβλήτα στην ίδια κατάσταση του νου.

Aphrodite's Child
Μετά το φιάσκο των Rolling Stones Δυτική μουσικοί δεν επισκέπτονται την Ελλάδα στο πρόσωπο, αλλά δεν χρειάζεται να, καθώς η χώρα παρήγαγε περισσότερο από το μερίδιο της μεγάλες μπάντες. Μερικοί, όπως της Αφροδίτης παιδιών, ο οποίος χαρακτήρισε ένα από Βαγγέλης Chariots of Fire φήμη για πληκτρολόγια, έγινε διάσημη και μετακόμισε στο εξωτερικό.Ορισμένοι, κυρίως οι folkier αυτά, πήρε πολιτικές και είχαν απαγορευτεί, αλλά άλλοι έμειναν και συγκλόνισε τα νυχτερινά κέντρα της Αθήνας.Ένας από εκείνους που πήραν μακριά με αυτό - απλά - ήταν ο Σωκράτης ήπιε το Conium, που ακούγεται σαν Ritchie Blackmore κάνει Jimi Hendrix. Ήταν θαμώνες στο Kitaro Club, αλλά δυστυχώς πολιτιστική απομόνωση Ελλάδα σήμαινε ποτέ δεν έκανε μεγάλη εκτός της χώρας καταγωγής τους. Όπως Matt λέει:
"Η καταπίεση μπορούν να αναπαράγονται μεγάλες τέχνες ως μέσο της εξέγερσης. Σωκράτης με μακριά μαλλιά τους, τα γένια και τα υψηλής ενέργειας blues και rock and roll ήταν ένα παράθυρο στον έξω κόσμο και ο λόγος που οι άνθρωποι στριμωγμένος στο Κύτταρο κάθε Σαββατοκύριακο. Για το λόγο αυτό ανήκουν παράλληλα με τα μεγάλα συγκροτήματα της Rock and Roll ιστορία. "
Άλλες μπάντες έπαιξαν άλλους συλλόγους, όπως Poll, που χαρακτηρίζει Κώστας Τουρνάς στην κιθάρα (και σκόπιμα ειρωνικό όνομα), Exadaktila, Morka και Beloma Beque.
Διονύσης Σαββόπουλος
Ροκ αν και δεν ήταν η μόνη μουσική διαμαρτυρία. Υπήρξε, επίσης, ρεμπέτικα, μια ανατολική προσανατολισμένη λαϊκή μουσική που αποβιβάστηκε στην Πελοπόννησο, με δύο εκατομμύρια περίεργο πρόσφυγες από την Οθωμανική Αυτοκρατορία το 1920. Μουσική συνέβαλαν στη διατήρηση αυτής της κατώτερης τάξης μέσα από τη ναζιστική κατοχή και εμφύλιος πόλεμος και προέκυψε στην επικρατούσα τάση, υπό το στρατιωτικό καθεστώς. Ρεμπέτικα τραγουδιστής Διονύσιος Σαββόπουλος, ο οποίος απέκτησε φήμη στη δεκαετία του εξήντα, όπως το ελληνικό Bob Dylan - εάν θα μπορούσατε να φανταστείτε Dylan διοχέτευση Frank Zappa και Jethro Tull - θα παίξει επίσης το Kitaro Club, και ξόδεψε το χρόνο στη φυλακή για τον κόπο του.Το αποτέλεσμα ήταν μια περίεργη κατάσταση όπου οι πέτρινες δυτικοί εμφανίστηκε για να ακούσετε Έλληνες μουσικούς που παίζουν αμερικανική μουσική σε κλαμπ, όπου μια επιδρομή από την Μυστική Αστυνομία ήταν ένα κανονικό μέρος της βραδιάς.Όταν αυτό συνέβη ένα εκπληκτικό αριθμό των ανδρών ESA θα τους αποσπάσουν από γελοία μεγέθους αυτοκίνητά τους και να σταματήσουν τη μουσική, ενώ θα ελέγχονται όλοι έξω. Αν είχατε ένα δυτικό διαβατήριο θα ήταν μια χαρά, αλλά αν ήταν Έλληνες θα μπορούσατε να βρεθείτε ξαφνικά αφαιρεθεί. Αν ήσασταν τυχεροί που είχαν το κεφάλι σας ξυρίζεται και βρήκε τον εαυτό σας στο στρατό. Αν ήσασταν άτυχοι θα μπορούσατε να βρείτε τον εαυτό σας να πάρει δέκα χρόνια στη φυλακή για το κάπνισμα κατσαρόλα.

Όχι ότι το μεγαλύτερο μέρος της μυστικής αστυνομίας, απλά αγόρια αγρόκτημα κακοποιούνται από ένα παχύρρευστο πρόγραμμα κατάρτισης, θα μπορούσε να εντοπίσει πάντα μια κοινή. Πράγματι, σε ενιαίο minded αναζήτησή τους για τους κομμουνιστές, η ελληνική αστυνομία λίγο πολύ αγνοηθεί μια κουλτούρα των ναρκωτικών που τελικά θα γίνει αρκετά ένα πρόβλημα.

Καλέστε Out Οι ηθικοί αυτουργοί


Ως τη δεκαετία του εξήντα μετατράπηκε σε εβδομήντα οι συνταγματάρχες χαλαρή πρόσφυση τους σχετικά με την ελαφρά.

Το καθεστώς είχε ξεκίνησε με την απαγόρευση των Beatles, ο Σοφοκλής, ο Τολστόι, ο Αισχύλος, ο Σωκράτης, ο Σαρτρ, Τσέχωφ, ο Mark Twain, Samuel Beckett και ο Ζ. επιστολή Αλλά το 1971 επέτρεψαν την ταινία Woodstock να εμφανίζεται. Το κοινό που πραγματοποιήθηκε επάνω χιλιάδες αναπτήρες και κεριά, όπως Hendrix έπαιξε Star Spangled Banner. Matt λέει "Ήταν μια καταπληκτική χρόνο". Η δεκαετία του εξήντα ήταν τελικά φτάνουν στην Ελλάδα.

Οι φοιτητές στο Πολυτεχνείο της Αθήνας, όπως ονομαζόταν τότε, αισθάνθηκε επίσης την αλλαγή στον αέρα. Φτάνοντας στο πανεπιστήμιο βρήκαν υπερπλήρεις κτίρια και τη χειρότερη αναλογία μαθητή-δασκάλου στην Ευρώπη. Βρήκαν επίσης ασήμαντες ρυθμίσεις, οι οποίες περιλαμβάνονται επιτρέποντας συνταξιούχους αξιωματικούς του στρατού το δικαίωμα να συμμετέχουν στις όποιες συναντήσεις, και κατασταλτική αστυνόμευση που εμπόδισε ράλι Berkeley στιλ.
Ωστόσο, από το 1973, με την οικονομία παραπαίουσα, τι λίγο στήριξη η χούντα είχε αρχίσει να εξατμίζεται. Το αποτέλεσμα ήταν μια έκρηξη των διαμαρτυριών της δεκαετίας του εξήντα στυλ. Τα παιδιά που είχαν μεγαλώσει σε rock 'n' roll είχαν τώρα την ευκαιρία να το κάνουν στους δρόμους, όπως τους Βρετανούς και τους Γιάνκηδες υπό το σύνθημα «Ψωμί και της εκπαίδευσης και της ελευθερίας."
 

Μαραμένα Λουλούδια

Δυστυχώς δεν ήταν στη Μεγάλη Βρετανία ή την Αμερική.

Αν αυτή η ιστορία φαντασίας όλα θα τελείωνε εδώ, στο Πολυτεχνείο της Αθήνας, σε ένα γιγαντιαίο ψυχεδελικό μέρος του σεξ, τα ναρκωτικά και τη μουσική και την ελευθερία.

Αλλά αυτό δεν ήταν η πραγματικότητα.
Δεξαμενές στάλθηκαν και όταν ήταν όλοι πάνω από σαράντα μαθητές περίεργο ήταν νεκρός και ο στρατός ήταν πίσω στους δρόμους εγκαινιάζοντας ένα νέο στρατιωτικό καθεστώς τέτοια κτηνωδία που έκανε σχεδόν τους ανθρώπους που νοσταλγούν την παλιά.

Η Ελλάδα είχε να υπομείνει οκτώ μήνες από την κόλαση πριν από μια απερίσκεπτη πόλεμο με την Τουρκία πάνω Κύπρος τελικά έπεισε την πολιτική κυβέρνηση μαριονέτα που ήταν όλα νόημα.

Αλλά τι συνέβη στη συνέχεια ήταν μια πραγματική επανάσταση.

Ελλάδα γνώρισε οικονομική ανάπτυξη και τη δημοκρατία και τους Έλληνες κατέληξαν να ζουν, κατά μέσο όρο, τόσο περισσότερο και πιο ευτυχισμένη ζωή από τους Αμερικανούς για το ήμισυ του εισοδήματος, η οποία είναι ειλικρινά ό, τι είναι όλα σχετικά.
 
No Direction Home

 
Όμορφες γυναίκες. ΜΑΤ. Καλώς ήλθατε στην Ελλάδα.
Όλα αυτά πρέπει να κάνει την επακόλουθη πτώση που πολύ πιο δύσκολο να φέρουν. Στην Ελλάδα σήμερα λιτότητας δολοφονία, αυτοκτονία και η νόσος είναι επάνω, ο φόρος παρακάμπτουμε από εκατομμυριούχους με τους φίλους σας στην εξουσία είναι διαδεδομένη και μια αστυνομική δύναμη με φασιστικές συμπάθειες ελέγχει τους δρόμους.

Ροκ δεν είναι η μουσική λιτότητας. Είναι η έκφραση μιας ηδονιστικής νέων, οι οποίοι γνωρίζουν ότι το μέλλον τους ανήκει. Παρά τη μυστική αστυνομία, τα κέντρα βασανιστηρίων και στρατόπεδα συγκέντρωσης, τα παιδιά στο club Kitaro στη δεκαετία του εξήντα ίσως να είχαν περισσότερο λόγο να σκέφτονται σαν ροκ μουσική τους από τα παιδιά της σημερινής Αθήνας.

Παύλος Φύσσας, θύμα της Νεο-ναζί
Ποια είναι ίσως ο λόγος για όλη την Ελλάδα είναι σχετικά άγνωστη rap και hip-hop καλλιτέχνες, όχι μεγάλο όνομα rockers, οι οποίοι μιλούν για την χαμένη γενιά. Και ήταν ένας ράπερ ο οποίος τον περασμένο μήνα πλήρωσαν το υπέρτατο τίμημα για τη μουσική του.

Σύμφωνα με τους συνταγματάρχες διαδηλώσεις ήταν παράνομες. Τώρα επιτρέπεται, αλλά λίγοι μπορούν να ενοχλούνται πια. Στη συνέχεια, η απάντηση φαίνεται απλή. Τώρα κανείς δεν ξέρει τι πρέπει να γίνει.

Μεταξύ 1967 και 1974, ο κόσμος γύρισε την πλάτη της στην ελληνική χούντα. Σήμερα δεν πρέπει να γυρίσουμε την πλάτη μας στην Ελλάδα. Είμαστε πραγματικά όλοι μαζί σε, ή τουλάχιστον το 99% από εμάς.

Και αν υπάρχει μια μουσική ελπίδας σήμερα πρέπει να είναι μια μουσική που ανήκει σε ολόκληρο τον κόσμο.

Αναφορές

Το Seventies Unplugged από Gerard DeGroot  
I Hate Rock And Roll από τον Tony Tyler
Life 19 του Ιούλη του 1968  
Matt Barrett (ιστοσελίδα και προσωπική αλληλογραφία)

No comments: